Om Linn

Hejsan, jag heter Linn Delwer och är född 2001, alltså är jag 10 år gammal, jag har en pappa som heter Peter, Min mamma heter Susanne, jag har också två storebröder, den största broden heter Oscar, den mellersta heter Anton, Jag har en katt som heter Nizze, men ni kan kalla han Pizze, jag älskar hästar! <3 själv har jag en häst vid namn Fargo, men kalla han Fagge! <3 mina älsklingar var det!
Fargo är en busig liten skrutt!! mer kan jag inte berätta!
Nizze har CP (typ,,,
Mer info får ni i andra inlägg!! + jag gör gratis header!!!
hope you like it!!? <3 :D
//Linn

Kommentarer
Postat av: Mamma Suss

Fin bild!

2012-01-15 @ 20:02:45
Postat av: angelina

Linn du har verkligen tur som har en så fin häst

2012-01-19 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0