Kontakter!!!

hejsan, vill du kontakta mig? 
[email protected]
det är min e-postadress!

Idag var jag med Ellen, vi spelade dator,kollade på TV & spelade kort! kul-kul! :D
lite senare kom Ellens kusin Emilia, jag har gått på samma dagis som Emilia.
Jag & Ellen spelade sims 3 destinations världen, det är ett sims som man kan resa på, till Kina,nånting & Paris
vill ha,vill ha!!,,, men jag har ett nytt sims 3 som heter sims 3 dromme jobben (dröm jobb) men jag har det på danska eller nått :P
Jag var inte i stallet idag, Alicia hängde med Elin till stallet och Alicia fick borsta han & packa lite hö,,, TACK!!:) <3

har fått väldigt många kommentarer! tack för det också! älskar er!

Länkbyte????? med några??
Kommentera, en kommentar på min blogg? EN KOMMENTAR PÅ DIN BLOGG!! <3<3<3 om du länkar min blogg länkar jag din blogg!! kommentera om du har länkat min blogg!! love you!
pussisar & kramizar //Linn

http://emelieejanssonn.blogg.se en grymblogg! med en jättego tjej!

Kommentarer
Postat av: emelieejanssonn :)

Länkar dig nu ist ! säg till när du länkat mig !

Ställ gärna några frågot i frågestunden som jag startade nyss !UPPSKATTAS :D

2012-01-19 @ 19:53:44
URL: http://emelieejanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0